Lingual Tedavi Ve Teknoloji

Lingual Diş Teli Kullanımı

Lingual ortodontik diş teli dişlerin iç yüzeyine, dilin yanına yerleştirilmiştir ve bu nedenle tamamen
görünmezdir..
Buradaki fikir, lingual diş teli ortodontik bağlantı elemanlarını dişlerin iç yüzeyine koymaktır. Bu
lingual dişçi cihazının kesin rahatlaması, hastalara şaşırtıcı bir diş rahatlığı ve mükemmel bir konuşma
sağlar. Bu kısmen, bu ortodonti yönteminin halkaları geçmeden güzel bir gülümsemeye istekli bir
yetişkin izleyicinin neden daha fazla baştan çıkardığını açıklıyor.
Bu tür bir tedavi yetişkinlerde çocuklarda gerçekten mümkündür. Ergenlik döneminde dişlerin
düzleştirilmesi şart değildir: yanlış yerleştirilmişse dişlerinizden birinin yerleşimini düzeltmeyi
isteyebilirsiniz.
Ek olarak, cihaz dişlerin iç yüzüne yerleştirilir  görünmez olduğu için herhangi bir estetik problem
oluşturmaz.

İki tür ekipman vardır:
- İlki hafif, 6 ön dişte hafif veya orta dereceli yanlışlıkları giderir
- İkincisi, tüm dişçilikteki daha karmaşık düzeltmeler için daha eksiksizdir.
- Hangi tür lingual diş teli bağlantı elemanlarını kullanırsak kullanın, her hasta için ölçülerek
hareketlerimizde çok dikkat etmemizi sağlarlar. İstanbulda'ki lingual diş teli ortodontisti olan Dr. Cem
Caniklioğlu uzmanlığı, ihtiyacınızı doğru bir şekilde belirlemesine ve her kontrol sırasında çalışmalarını
ayarlamasına izin veriyor.
Hastanın ilk korkularından biri, lingual bir diş teli cihazının kullanılması ile utandırılmaktır. Bunun yanı
sıra, dişler ve dudaklar arasında ağrı veya rahatsız edici bir his yaratmaz. Lingual diş teli, cihaz ile
temas halindedir, hastanın ilk kez bu seviyede hafif bir rahatsızlık hissetmesi mümkündür.Hastaların
lingual diş aparatlarına alışkanlıkları çok kolaydır.
Yapışkan veya gevrek yiyecekler yemeyin
Acı veren bölgelere bastırıp size sorarak size zarar verebilirler. En azından birkaç gün (çorba,
dondurma, püre vb.) Çiğnenmesi kolay veya çiğneme gerektirmeyen yiyecekleri seçin.
 Her yemekten sonra dişlerinizi fırçalayın. Risk, bir süre için lingual diş hekimliği tarafından gıdaların
ağzınızda sıkışmış kalması sıkıntı yaratabilir. 3 ila 7 gün boyunca, özellikle yorgunluk durumunda
konuşma hafifçe değiştirilebilir. Mükemmel bir diksiyon elde etmek için biraz daha konsantrasyona
ihtiyacınız olabilir. Lingual diş teli tedavisi almak istiyorsanız hemen bizimle iletişime geçin!